Vedení účetnictví
(starší terminologie - podvojné účetnictví) – využijí především právnické osoby. Zpracováváme v souladu se zákonem o účetnictví a účetními standardy. Běžnou průběžnou službou našim klientům je poskytování pravidelných informací o stavu jejich účetnictví, tj. stavu jejich saldokonta, aktuálního hospodářského výsledku, upozorňování na daňové povinnosti, splatnosti apod. . Samozřejmostí je pak i asistence nebo zastupování při kontrolách ze strany správních orgánů.
Vedení účetnictví zahrnuje
- Kompletní zpracování a vedení účetnictví
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
- Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku, vedení evidence skladu a skladové hospodářství
- Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
- Příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- Zpracování vnitřních směrnic a interních postupů účtování
- Sestavení účetní uzávěrky
- Zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost)